Quantcast
Browsing all 4 articles
Browse latest View live

St. James Park, mókusok, tarajosok, kerékpárút

A Buckingham Palace Road-on folytatjuk utunkat a Victoria állomás felé, ami egy nagy tömegközlekedési csomópont, vasút-, busz-, és metróállomás, és nem mellesleg innen pár utcányira van a szállásunk,...

Leicester Square, Piccadily Circus, majd vissza a szállodába

A Gallery után a Leicester (ejtsd: Lesztesz) Square felé vettük az irányt, ahol turistainformációk kerestünk, de nem találtunk. Viszont a tér tényleg szép, itt van mindenféle sztárnak a kézlenyomata a...

Camden Town – piac Londonban

Pénteken szép időre ébredtünk, melegítettem egy baked beans-t, azaz paradicsomos babot az ablakpárkányon, és megreggeliztünk. Bármilyen sütés-főzés extremly prohibited in the rooms, azaz nagyon meg...

Magyar szállások Londonban

A Victoria-tól a már kedvencé vált Wilson Road-unkon sétáltunk vissza a szállásra ebédelni, már épp a Hotel sarkán voltunk, amikor egy társaságot magyarul hallok beszélgetni. Köszönök nekik, megörülünk...